Sider

30. juli 2014

Sommer og sol

Det har vært en fantastisk sommer så langt. “ Mykje sol og mykje varme” !
Har vært mer behagelig under parasollen enn utenfor….. og da er det
 bra med litt håndsøm prosjekter å pusle med.
Ser at bloggen min har manglet god pleie og omsorg ….. Huff å huff hvor tiden går……
nesten 6 mnd siden siste innlegg ……..
Mitt siste innlegg er fra februar men ser av loggen at  mange  titter innom og det
synes jeg er veldig hyggelig.
I kveld har jeg begynt å rydde litt i  bloggen min – har satt inn en ny bakgrunn, oppdatert  profilbilde, sjekket linker
og begynt å  fjerne de som ikke er i bruk lenger.

Men tilbake til der jeg begynte. Her er noen av prosjektene som jeg har
har sydd  i sommer:

-------------------------

Et julestichery som jeg skal montere i en  bred treramme. 
Snømannen mangler knapper + hjerteknapp over det lille huset.


Stichery

Et koselig  stichery som jeg skal bruke til en symappe

002

En søt liten bordbrikke som er klar til å quiltes og monteres.
Får bare ikke bestemt meg om jeg skal ha den firkantet eller rund

009

Hadde noen restestoffer fra et annet håndsømprosjekt som jeg holder
på med og fikk lyst å sy en blomsterkrans. Mangler 2 blomster før jeg kan sette
de sammen.

004006

I Juni hadde var det sommeravslutning med Syjentene på Tjøme.
Været var nydelig og Anne Berit hadde laget deilig sommermat til oss.

PicMonkey Collage

signatur
spools_thumb[1]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen en kommentar
~ ♥ ~ Takk for at du tittet innom ~ ♥ ~