Sider

14. september 2014

Tur til Norsk Quiltefestival

Fredag reiste Elin og jeg til Norsk Quiltefestival på Gardermoen og  skulle være der
fra fredag til lørdag. Kofferten var halvfull med tanke på at den skulle fylles opp litt…..
Det var et veldig flott arrangement, selv om vi ikke deltok på kurs.
Vi hadde med oss håndsøm men det ble nesten ikke sydd et eneste sting for vi
traff så mange kjente/ble kjent med nye -   og  mange butikker å “boltre seg i” -  og utvalget var stort !
Fredag kveld var vi over 650 quiltedamer til middag !
Etter middag  var det kurspresentasjon hvor
alle kurslærerne presenterte kursene sine, med modeller
Det var så mye flott – ble helt stum av beundring av alt de viste frem.
(Jeg dessverre  litt for langt unna at jeg kunne ta bilder)
   
Har fått masse vitamin Q på festivalen !
 
10646690_10204681263569143_5113565348252457081_n
 
Fikk  kjøpt meg Buggy Barn krus og et par stoffpakker
 
Quilterommet
 
En avlang rød boks med røde prikker + noen lyse basic stoffer
 
Quilterommet
 
Litt gjenbrukstoffer fra Maurtua
 
Quilterommet
 
Matrialpakke på små kaffebrikker
quilterommet
 
En mønsterbok +  nytt mønster fra AnnaKa
 
Quilterommet
 
2 stk vinglass
“wine glasses for quilters only”
Snapchat-20140914014138
 
Tusen takk til Kathrine(Kaththrines Quiltestue), Åsne (Quiltefryd) og Siv (Quiltegården)
for et kjempeflott arrangement og håper at det ikke blir lenge til neste gang.
Da SKAL jeg melde meg på kurs !
 
signatur
spools_thumb[1]

2 kommentarer:

  1. Helt enig en flott festival. Gleder meg til å se det du syr av dine innkjøpte Q vitaminer. Ha en flott og kreativ uke.

    SvarSlett
  2. Du har virkelig fått med deg mye snadder hjem:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar
~ ♥ ~ Takk for at du tittet innom ~ ♥ ~