Sider

7. desember 2010

Månedens blokk

Jeg har meldt meg på månedens blokk hos Quiltefryd ,  “Scandinavian Christmas”  -  Lynette Anderson Design -. Kjempelekkert veggteppe som jeg ble helt betatt av, første  gang jeg så det :-)
Har nå mottatt  den første blokken og GLEDER  meg til å begynne.....Hele teppet består av 5 blokker så jeg har god tid til å bli ferdig til neste jul!!! Det å få overført all stichery på det mørke bakgrunnstoffet følte jeg kunne  bli vanskelig selv om det følger med gode
hjelpemidler/beskrivelser i pakken. Det å tegne over på stoff synes jeg ikke er noe morsomt..... :-)
Jeg søkte litt på nettet og fant “ Iron-on Transfer pack”  hos en Australsk Quiltebutikk som heter Patchwork Angel.   (betalte ca kr 80,- inkl porto)

Blokk 1  007
Bildet under:
Det ferdige veggteppe er sydd av May-Britt Skjeggerød
og  henger som modell hos Quiltefryd.
Scandinavian Christmas / Lynette Anderson Design

3 kommentarer:

  1. Blir spennende å se Kate. Jeg synes det bare er helt rått veggbilde. :-) Marit

    SvarSlett
  2. Hei Kate
    Ser kjempefint ut.
    Takk for tipset om Iron on Stitchery. Det skal jeg også prøve. Den penna var vanskelig synes jeg :-). Bra vi har ett helt år på oss m å bli ferdig :-).

    Flott blogg du har. Jeg linker den opp i min :-)
    Sissel

    SvarSlett
  3. Takk Sissel :-)
    Iron on Stichery = genialt!!

    Kate

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar
~ ♥ ~ Takk for at du tittet innom ~ ♥ ~