Sider

27. mars 2011

2 nye dukprosjeketer

VÅR-VÅR-VÅR !
Kom over disse nydelige stoffene på nettet hos
Quilters Paradise Online
 
og er i gang med å sy duk i  LogCabin
001
Litt mere sommerlige stoffer kjøpt hos
The Quilted Castle som har stort utvalg av stoffer som er litt  “fargerikt”.
En butikk jeg kan anbefale!
 Sweet Divinity 10 Fat Quarter Set by The Quilted Fish for Riley Blake
Av disse stoffene skal jeg sy en sommerduk  til terassebordet. Stoffene er skjært opp i kvadrater på
“3- 1/2 x 3-1/2 “ i kombinasjon med dongeristoff. Har ferdig 20 stk 9-patcher som skal syes sammen så jeg kan vel si at jeg nesten er ferdig :-)
 Dongeristoffet  er veldig tynt og fint  og er kjempeflottå sy av og  -  kjøpt hos  Quilterfryd som også har en lysere og mørkere variant.

005

Stemingsbilder fra Fjærholmen som ble tatt i går lørdag 26.mars.
001003
004005

1 kommentar:

  1. Så moro å se de fine stoffene du skal bruke fremover. Har ennå ikke sydd noen duker, men tror jeg må i gang. En sommerlig til terassebordet er en flott ide. Utrolig hvor mye du får laget. Så innlegget fra Danmark også. Herlig med en sånn tur.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar
~ ♥ ~ Takk for at du tittet innom ~ ♥ ~