Sider

9. juni 2011

Nye prosjekter til inspirason

For noen dager siden var jeg innom Quiltefryd for å se om jeg kunne finne noe nytt – noe som jeg har lyst til å sy og ikke minst: finne inspirasjon til sy litt igjen
Det var kommet mye nytt i butikken av både stoffer og mønster.
Denne boken er falt jeg  for:” Some kind of wonderful “ – Anni Downs
CIMG0031
Her er noen av prosjektene fra boka:
CIMG0032
Skopose
CIMG0034
Nålpute
CIMG0035
Til oppbevaring av nål og tråd
CIMG0036
Jeg fikk kjøpt et lite høstprosjekt ( løper) - Kit med mønster og stoffer
CIMG0023
CIMG0025
Litt jordbærstoff er kjekt å ha
CIMG0022
Jeg bare måtte ha dette mønsteret
CIMG0021
Da skal jeg bruke disse stoffene
003
og bruke dette lyse med rød prikker til mellomverket
023

1 kommentar:

  1. Her var det mye fint. Lekre stoffer og mange flotte mønster i boken. Tror jeg må kjøpe den.


    Hilsen Ellen Anita

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar
~ ♥ ~ Takk for at du tittet innom ~ ♥ ~