Sider

28. november 2012

Sykveld hos Elin

I går var jeg  på systua hos Elin og hadde en kjempekoselig “ Stichekveld”.
Glemte å ta med fotoapparatet så bildene ble tatt når jeg kom hjem…..
Jeg ble ferdig med stichery:  “Beauty comes inn all shapes and sizes” og er nå klar for
innramming.

001
Denne søte engelen og juleskålen fikk jeg av Elin og skal få sin hedersplass
når syrommet skal julepyntes.
005
I forrige uke var jeg en tur innom Quiltefryd og kjøpte dette herlige sykkel stoffet.
Hva jeg skal sy av dette stoffet har jeg ikke bestemt enda men det dukker vel opp en ide`
etterhvert,ville jeg tro. Det er bare noen stoffer en “må ha”  og dette er en av de.
006



signatur

5 kommentarer:

  1. Koselig broderi du har sydd ferdig. Blir spennende å se hva du syr av det fine sykkel stoffet. Savnet deg på møte i går.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Hilde :-)
      teksten på broderiet liker jeg for vi damer er ulike men allikevel et mangfold :-)
      Det er første gang på mange år at jeg ikke har vært på juleavslutningen på quiltelagsmøte men stiller sterkt på januarmøte i 2013.

      Ønsker deg en kreativ syuke !

      Slett
  2. Det er så koselig med sånne kvelder.. :) De damene har jeg også sydd, kjøpte heftet med alle de som hører til et lite teppe. Koselig med litt småpuslerier innimellom. Stoffet er kjempekult, blir spennende å se hva du tryller frem.. :)
    Nydelig engel og søt skål, heldige deg.. :) Koselig med julepynt på syrommet også!
    Ha en flott dag og en herlig førjulstid!
    Klem, Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig, Kristin.Koselig med små puslerier for alt behøver ikke være så stort :-)
      Sykkelstofet falt jeg pladask for så det skal ligge å
      "gogjøre" seg litt :-)

      Ha en flott og kreativ uke !

      Slett
  3. Jag är så förtjust i cyklar, så detta tyget som Du har köpt föll även mig i smaken. Det var väldigt fint!

    Dollandesign

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar
~ ♥ ~ Takk for at du tittet innom ~ ♥ ~