Sider

3. februar 2013

Baskets og sengeteppe

Jeg har begynt på et nytt sy-prosjekt; Pretty Little Baskets- Gail Pan design.
I mønstret er det brukt needleturn men er ikke helt fortrolig med den teknikken så jeg har applikert
basketene med knapphullsting for hånd og atter sting på hankene.
Rundt basketene skal det være en ramme med blomster og blader og jeg har ikke helt bestemt
meg for om jeg skal bruke stichery eller bruke en dekorsøm på symaskinen.
Jeg får se hva det ender opp med ....
002
En “ufo” er ferdig !
Dette sengeteppe har vært ferdig lenge …..men har manglet lukkekant.
Nå er  lukkekanten på og sengeteppe er klar til bruk. 

004

signatur

4 kommentarer:

  1. noen ganger er det bare litt som skal til... håper du nå får ferdig det røde teppet! det blir fint :-) likte at du tenkte hva som passer din symåte når du nå syr kurvene. det blir også fint.

    SvarSlett
  2. Det är ett enormt arbete som Du lagt ner på detta stora täcket. Ett fint mönster och en härlig färgkombination har Du använt, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Nydelig sengeteppe du har sydd, flott det ble ferdig:)

    SvarSlett
  4. cute baskets and the red quilt is amazing

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar
~ ♥ ~ Takk for at du tittet innom ~ ♥ ~