Sider

14. april 2013

Kurs med Sue Daley

I dag har jeg hatt en fantastisk kursdag med Sue Daley sammen med en gjeng  glade  quiltedamer hos Quiltefryd.  Noen hadde tatt turen fra  Kristiansand, Lista, Kongsberg,
Holmestrand, Horten og meg fra  Tønsberg.
Dagens kursprosjekt var :  “Sunshine, Lollipops & Rainbows” :
SunshineLollipops&Rainbows

Jeg har valgt litt andre farger enn kursmodellen
Nesten ferdig med blokk 1
038
En  gul blokk som er klar til sammensying
040
og flere ligger klar
047

Sue1

Sue 3
Og så var det slutt…..
All good things comes to an end – Thanks  to Sue and  Åsne  for this wonderful day ♥
Sue 4

signatur

2 kommentarer:

  1. Det var så flott å gå på kurs med Sue og jeg sr at dere også hadde det flott i dag. Jeg skal nok gå flere kurs med henne ja :)

    SvarSlett
  2. Ja, att gå på kurs är som en riktig vitamininjektion, tycker jag. Och det kan man gott unna sig ibland!

    Dollandesign

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar
~ ♥ ~ Takk for at du tittet innom ~ ♥ ~