Sider

26. mai 2013

Sommerduk

Mysteryquilt  no.1  er ferdig. Mangler bare å sy til lukkekant for hånd.
Dette synes jeg ble en herlig sommerduk som er  laget av “gamle herreskjorter”.
Kvadratene har  jeg har  kjøpt  hos MaurTua Tekstil som ferdig matrialpakke.
Du verden å mye lekre stoffer å få kjøpt der
I skrivende stund har jeg “kassert” 2 av min man's skjorter - Han vet ingenting
før neste duk ligger på bordet.....
-----
This quilt is made ​​of men's shirts
At the moment I have "discarded" 2 of my husband's shirts - he knows nothing yet
until the next tablecloth are on the table.....

001

Blomstene i hvert hjørne har jeg brukt stoff fra en gammel tunika som jeg ikke bruker lenger

B003004
005006

Ønsker deg en kreativ uke !

signatur

2 kommentarer:

  1. En fantastiskt fin sommarduk är det som Du visar för oss. Jag tycker att det var snyggt med de applicerade blommorna på också.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Lekker duk!
    Jeg har jo sansen for gjenbruk, så kanskje jeg også skal robbe gubbens skjorteskap snart..

    - flott idé:)

    Hilsen Heidi

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar
~ ♥ ~ Takk for at du tittet innom ~ ♥ ~