Sider

19. august 2013

Seterjentas søndag

Etter en skikkelig opprydding /vasking på syrommet er jeg endelig kommet i gang med  å sy. Jeg har mange
spennende  ting på gang + fullføre påbegynte prosjekter.
Mitt nye sy-prosjekt er fra quiltebladet  MyQuilt – Seterjentas søndag og jeg er ferdig  med 2 blokker.
Stoffene som jeg har valgt ut kan du lese om her

007

Dette er en av mine “ufoer” som jeg jobber med.
En bordløper - og er i gang med å sy knapphull sting rundt blomstene.

002

Litt nytt må inn i “stoffsamlingen”
Disse herlige Greengatestoffene har jeg kjøpt hos Meretes Atelier

Bilde: Hyggelig pakke i postkassen i dag fra Meretes Atelier Lysthuset :-)
Stoffene  er nå vasket og klar for stryking/kutting.
Hva jeg skal lage ? Hmmmm… foreløpig er det hemmelig………

001

signatur
spools_thumb[1]

4 kommentarer:

  1. ingenting er bedre en kos på syrommet, et nytt prosjekt, et halvferdig og planer for nyvaskede og nystøket stoffinnkjøp. blir spennende å se!

    SvarSlett
  2. Hei!! Fantastisk tekst i headingen din!! Kjenner meg selv igjen og kjenner andre......Morsomt med Seterjentenes søndag! Jeg ble også så nyskjerrig av alt snakket om den så jeg kjøpte bladet og på lørdag sydde jeg det sammen med en venn. (Hver vår) Det var så fint vær at vi sydde ute, men vi måtte gi oss da det ble for mørkt. Resten gjorde jeg igår, og nå er den klar for quilting. Det ble ikke noe kose prosjekt akkurat, men gøy var det!! Ha en fin dag!! AnneKari:-)

    SvarSlett
  3. Heia
    Koselig gjensyn med Mill House In stoffer. Flotte blomster..
    Aaaa Green Gate stoffer :-)

    SvarSlett
  4. Dette blir nok en flott duk.Takk for besøk på bloggen min.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar
~ ♥ ~ Takk for at du tittet innom ~ ♥ ~