Sider

20. januar 2014

Et snev av vår….

Ute har snøen lavet ned de siste dagene og mer snø skal det bli i flg. værevarslingen.
Det passer bra,for da kan jeg ha litt kreative sysler på syrommet.
Jeg  er i gang med å sy en  duk i herlige romantiske stoffer. Stoffpakken ble kjøpt hos
Lappemakeriet  på Årsmøte NQF i Sarpsborg, mars 2013.
Det er for det meste bomullstoffer og noe lin og
kvadratene har jeg kuttet på 3x3 inch.

006
Dette nydelige linstoffet skal jeg bruke som
rammestoff.
008 
Flere remser er klare til å syes sammen
013

Dette nydelige sticheriet kjøpte jeg hos Kathrine Quiltestue – en liten julegave
til meg selv (julen 2013)

002

+ dette som ble kjøpt hos   Lydia Quiltshop. Er du på facebook finner
du det under Strikkefeen hvor de har en felles side for quilte-og strikkebutikken.
Veldig kjekt med stichery som er ferdig påtegnet.
Dette mønsteret er fra The Birdhouse og heter “My heart sings”.


Calico_Dreams_22-279x400

Disse boksene er uunnværlige !   De er veldige fine å oppbevare “ting og tang”
 og så har de gjennomsiktig
lokk på toppen slik at det er veldig oversiktlig  hva du har i de .
Jeg har  kjøpt mine på “ Lucky Duck” 
( Farmanstredet i Tønsberg) – kr 15,- pr stk men
du får sikkert kjøpt de andre steder også hvor de har butikker.

009

signatur
spools_thumb[1]

1506513_695209270510983_501029568_n

3 kommentarer:

  1. Så mange fine prosjekter du kan kose deg med nå :) De boksene er jo bare så fine. Kjekt med bokser du kan se hva du har inni dem. Og det lille birdhouse mønsteret er jo så søtt :) :)

    SvarSlett
  2. Jag tycker att det är ett ljuvlig tygpaket som Du köpt och nu syr av!

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Fine ting du har på gang. De boksene er utrolig kjekke å ha/bruke, har mange av de. Ha en flott helg. Ser deg vel til tirsdag.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar
~ ♥ ~ Takk for at du tittet innom ~ ♥ ~