Sider

15. juni 2010

Nye syprosjekter

Det er kommet nye maler på blogger og dette må prøves ut. Du vil oppdage at “layouten” på  bloggen min vil endre seg…….. Får ikke bestemt meg for hvem jeg vil bruke enda :-)
Har kjøpt noen nye stoffer og planlegger litt sommerprosjekter. Dissse lekre blå stoffene skal jeg sy en løper til bordet  på terassen. De er nå ferdig kuttet i kvadrater på
“3 1/2 x 3 1/2” og er klar for sammensying
Blogging 15.juni 001 
Kjøpte noen hærlige stoffer hos Kathrines Quiltestue  for et år siden. Har nå tatt de frem og har lurt på ; hva skal jeg sy av disse? Valget ble “ Hexagon Magic” .
Blogging 15.juni 003 Blogging 15.juni 002
Vært på mønstershopping – Annaka har gitt ut noen fine mønster som jeg bare måtte ha:-)
Annaka 2 Annaka    Blogging 15.juni 005
Mønsteret” En lappeløper “har jeg allerede kjøpt inn noen av stoffene. Skal bruke lyst ensfarget linstoff som hovedstoff, noen duse rosa japanske linstoffer + litt til…. tror jeg må ta en tur innom Quiltefryd en gang til for litt supplering......
 Blogging 15.juni 006

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen en kommentar
~ ♥ ~ Takk for at du tittet innom ~ ♥ ~