Sider

29. september 2014

Jubileumshelg Tønsberg Quiltelag




I helgen har jeg vært med å feire Tønsberg Quiltelag sitt 25 års jubileum sammen med 41 glade quiltedamer.
Quiltelaget hadde  utstilling i Tønsberg Bibliotek fra torsdag 25 september til lørdag 27 september.
Mange flotte arbeider ble utstilt  - en reise gjennom 25 år.
Bildene mine ble dessverre ikke bra pga lyset som kom inn de store glassvinduene og
får dessverre ikke lagt ut alle.


080
077
075

tql.4
Det ble solgt lodder og hovedgevinsten er dette flotte stjerneteppe som jeg
håper å vinne !

057

Mitt bidrag til gevinstbordet var 2 mugrugs og en søt lyslykt hvor det
står skrevet:
“Always look on the  bright side of  life
Quilterommet@blogspot.com


Anne-Lise Skarstad som startet Tønsberg Quiltelag  for 25 år siden var
vår  hedersgjest under festmiddagen.
Anne-Lise Skarstad.2

Vi fikk servert nydelig mat og det var høy stemning ved bordene
001

004
Hyggelige taler med tilbakeblikk  gjennom 25 år
(fra venstre, Anne-Lise Skarstad,Lene Hansen,formann i TQL)
015008

Og til slutt kaffe og marsipankake

Tusen takk til Styret i Tønsberg  Quiltelag som hadde laget  en kjempeflott festmiddag !
signatur

3 kommentarer:

  1. Ja en kjempe flott utstilling og koselig middag. Utrolig mange dyktige damer som har lagt ned mange timer i alle de flotte tingene som var på utstillingen. Glemte å ta bilder jeg hihi.

    SvarSlett
  2. Jeg var innom biblioteket på lørdag og fikk sett den flotte utstillingen. Så mye fint ! Selv om jeg ikke syr selv skjønner jeg at det jobbes mange timer bak symaskinen.
    Det blir mest strikking på meg :-)
    Mye fint på bloggen din,Kate . Du er flink :-)

    Hilsen Anne

    SvarSlett
  3. Oj, her var det mange flotte quilter. Skulle gjerne ha opplevd dem "i levende live" :)
    Hyggelig blogg!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar
~ ♥ ~ Takk for at du tittet innom ~ ♥ ~